onsdag 23 februari 2011

HALLÅ HALLÅ!

Det här är försök nummer 92 :)


Ber om ursäkt för avsaknad av inlägg. Har haft världens bloggtorka OCH stressigt på nytt jobb. JAAA!!! Jag har faktiskt börjat jobba :)
Vikten har kommit lite i andra eller tredje hand (vilket märks, och vilket min så "trevliga" blivande exman påpekade under ett gräl (Vet du hur fet du egentligen är??? Fan vad jag skäms över dej...) Ja tack, jag vet. Men jag försöker göra någonting åt det :) (Och nej, jag är faktiskt inte arg över kommentaren, lite ledsen kanske, men mest road. Speciellt då den kom EFTER att jag varit på flera gympapass på gymmet :D )


Förra veckan spenderades på gymmet och den här veckan började med ett tafatt styrketränings försök. Gymmet jag går på har ett erbjudande om ett "MINUS 5" program, alltså gå ner 5 kilo på 6 veckor utmaning och det inkluderar föreläsningar om näring, mat, träning osv. Funderar på att haka på :)

För övrigt kommer jag att spontan blogga igen om mat, träning och vikt. Har siktet inställt på en halvmara i maj, om jag kommer i form tills dess så ska den avverkas :) God och glad fortsättning på er alla!

Inga kommentarer: