lördag 16 oktober 2010

DÅ VAR DET DAGS IGEN :)

Hejsan alla glada!
Här snoras det för fulla muggar, så nån träning har det inte blivit av sedan halvmaran. Viljan finns dock, så jag längtar till att man slipper snyta hjärnan av sig var femte minut :)

Förra veckans söndag (10/10-2010) var vi på bröllop. Jag misslyckades lite med mitt mål om att komma in i klänningen, men jag hittade en outfit till slut :)

Idag ska vi på ett annat bröllop... Bruden har varit väldigt svår med vad man får och inte får ha på sig, så att komma i fin kjol, blus å kofta var inte populärt. Jag fick gräva i garderoben och lyckades till slut hitta en brun siden-aktig kreation att klämma mej in i. Dock har jag liiite för stora tuttar så jag kommer att ha en (eller fler) toppar under som håller bollarna på plats :D Men klänningen är i storlek 40!!! Jag fattar det inte. Stod å provade den i morse å var säker på att den va 42 eller 44. Minst. Men så kollar jag lappen å där står 40 :)

Har annars fått jobb. Tror jag. Men mer om det liiite senare. Nu ska det panikeras med kläder, frisyrer, sista-minuten-inköp såsom livsviktig mascara, handkräm... :)

Emil har sagt att han kommer att "måla mamma" inför bröllopet, så jag hoppas på en lika fin sminkning som när vi övade :D


Ha en härlig höst-lördag! :)

Inga kommentarer: