måndag 28 juni 2010

PÅ TAL OM UTMANINGAR...

... Jag sprang ju både Naisten 10 (10km) och Nice Run (5km) här för ett tag sedan. Vill ni veta mina tider? Jag vet att ni vill :)


1. Naisten Kymppi (Tjejmilens motsvarighet) gick på 1:13:nånting. Det blev mellan 1:10 och 1:15, men jag vet inte exakt för klockan strulade... (Personbästa hittills 1:20:nånting, så jag slog det :) )


2. Nice Run gick på 33 minuter!!! (Första året 50 minuter, andra året 47 minuter, nu 33 minuter).


Jag är ganska nöjd med mina prestationer :) Ja må vara tjock, men jag har deltagit/sprungit:
5 stycken Naisten Kymppi 10km (sprungit ett helt)
3 stycken Nice Run 5km (sprungit ett helt)
1 ECross 7km i terräng
2 Halvmaraton 21,5km (sprungit ett helt)


Det är tydligen inte alltid fast i vad man väger, utan vad man gör :) Man orkar träna och prestera även om man är lite tyngre än många andra :)
Så ni som läser och ojar er över era extra kilon, sluta upp med det, kan jag så kan ni! :)

Inga kommentarer: