måndag 5 juli 2010

UTMANINGARNAS FÖRSTA VECKA!

Så var första veckan av utmaningarna förbi.
Idag gjorde jag hälften av armhävningarna knästående (har lite träningsvärk efter gymmet i lördags). Maxade med 20 stycken armhävningar, vilket är mitt rekord under utmaningen. Sit upsen maxade jag med 215 stycken (efter att ha gjort ett set på 38 42 30 30) före :) Jag=bäst på sit ups :D Kändes ganska så bra :)


Jag funderar på att än en gång börja på DAG 1, problemet är att jag inte orkar/kan blogga varje dag, vilket jag borde göra om jag ska hålla bloggen som mat- och träningsdagbok. Men men, vi får se.


Igår tog jag en joggingtur på morgonen. Trodde det skulle vara svalt, tji fick jag. Det var skithett. Solen gassade och svetten rann. A cyklade brevid mej med Emil på cykelstolen. Sprang en helt ny runda som är ungefär 13 km lång. Sprang ca 5km, sedan fick A jogga ett tag :) och så sprang jag 5km igen. Sista sträckan var en skogsväg på ca 1km. Den sprang jag så hårt jag kunde, var helt slut när vi kom in :D
Fast idag känner jag inte av joggningen :( Tänkte ta en kortare runda med hunden nu på kvällen...


Har förresten börjat äta nötter och russin igen, skitgott och NYTTIGT!!! Är inte godissugen när jag har min nötblandning :) Perfekt!

Inga kommentarer: