onsdag 21 april 2010

JAG SKA MÅLA HELA VÄRLDEN!

Älskar att måla, rita, teckna, skapa konst, få göra saker med händerna :) Tänkte lägga upp lite bilder på mina alster efter allt äcklande i förra inlägget :D


Blyerts teckning av världens finaste unge :) Orkade inte göra håret klart...






En teckning av en random tjej, fast jag gjorde henne blond och inte brunett om orginalet :)



Fyllde i med akvarell, vet inte om jag förstörde den?







En målning jag gjorde åt mitt ex en gång för flera år sedan :) Gillar den :D Mamma fick köpa pizzakartonger för att jag skulle kunna måla av dem :D

Lite smycken jag gjort. Har nog en massa någonstans :D Min svärmor är en riktig konstnär när det gäller smycken, har fått en massa handgjorda, unika smycken av henne som hon själv har designat och gjort :)


Lite sådant. Har nog många fler, men orkar inte leta igenom datorn :D *laaat*


Inga kommentarer: