tisdag 27 april 2010

HUNGRIG VARG SÖKER ÖGONGODIS...

Fy äckel vad jag är hungrig. Har inte ätit ordentligt på flera dagar igen. Vi har absolut ingen mat hemma, what so ever. Varför går jag inte å handlar? Därför att jag helt enkelt inte orkar bära fullastade korgar och kassa med mitt finger. Plus att jag är rädd för att jag sa svimma i butiken av näringsbrist.


Hade lagat en sjuktgod wokgrönsaks fundering igår kväll, men som alltid i det här hushållet var det någon som viftade rakt i min mat, så dit for den...


Snart vet jag inte vad jag gör, äter hundens mat? Vi har inga kastruller, inga stepannor, inga bestick eller tallrikar och inga råvaror. Och ja, inga pengar heller. Så där har vi med andra ord ett ytterst lyckat recept på katastrof-middag. Nåja, hoppas att vi får inhandlat lite mat idag så jag inte behöver leva på Pedigree och tuggummi... :D Fast smal lär jag väl bli?


Tips på mat som inte behöver råvaror, bestick, tallrikar, stepannor eller kastruller för att tillagas? Ja inga pengar heller (eller möjligast lite)...? Tips tas gärna emot per kommentar eller mejl :D

Inga kommentarer: