tisdag 3 augusti 2010

BILDKAVALKAD PÅ MÅL KLÄDER!



Hallojsan!



Här kommer lite bilder på kläder, svårt att fotografera själv :) Ska ta mera bilder bara jag hinner :)








Först ut är klänningen jag gärna skulle komma in i till bröllopet. Den går nu över höfterna och magen, men går absolut inte att stänga... Så... *hoppas hoppas*




















Sedan är mina älsklingsjeans nästa i tur :) Ursäkta råddet och dåliga vinklar :) DOM GÅR FAST!!!


















Min sexiga jeansrumpa :D Haha









Min sexiga mode-morsa-posé :D Ursäkta röran och ursäkta det att jag inte har BH på bilden, orkade inte klä på mej en BH bara för bildens skull :D Vi har en pyjamasmys dag idag med Emil :) Och JA, vi håller på att städa ;)












Ser ni!?!?!? Första bilden, jag står normalt. Andra bilden, jag spänner mina vadmuskler :) Dom syns lite i alla fall :) JESS!

Inga kommentarer: