tisdag 3 augusti 2010

DAG 30

Är precis hemkommen efter en kort kvällsjoggning/löpning på 12km :) Det gick jätte bra, pulsen kändes stabil och andningen funkade verkligen bra. Mina ben värkte dock i början och under de första 4 kilometrarna, men sedan gick det som smort. A och Emil cyklade brevid och jag sprang om dem i alla uppförsbackar :D HAHA!
Och det bästa, MIN UTMANING är KLAAAR!!! :) Med en dag till godo, så kanske jag tar en kortare runda imorgon som avslappning? :) I alla fall blir det gym imorgon, hann inte med det idag, Emil somnade på kvällen (därav den ytterst sena middagen) vilket gjorde att jag också somnade (kring 18:00) och vaknade först 20:00 :D Gymmet stänger 22:00, så jag kände att jag inte orkade fara dit och stressa. Mitt förra program kunde man köra igenom på 30 min, men mitt nya program tar tid och jag vill inte känna tjuvalarmet ticka i nacken med jag står å lyfter (eller låtsas lyfta) skrot :D


DAGENS MAT:
Frukost: ingen
Lunch 12:00 couscous med balsamicovinägersås, tonfisk och getost, vatten
Mellanmålssnäcks 15:00 alltför mycket mörkchoklad :D
Middag 20:15 spenatplättar med barnsylt (ni vet babysylt utan socker :) )
Motion: 12km joggning :D I väldigt bra hastighet om jag får säga det själv, och det får jag, det är min blogg ;)

Inga kommentarer: