söndag 29 augusti 2010

SJUKLING :(

Hejsan hoppsan! :)


Har känt mej sjuk i över en vecka, men blir liksom varken sämre eller bättre. Äter lite galet nu, men laddar inför Midnattsloppet som springs inkommande lördag och halvmaran som springs den 12.9.2010 :) Träningen har legat lite på latsidan både på grund av att jag känt mej lite hängig men också för att jag fortfarande tvättar byk (blev ju en hel del extgra tvätt efter semsterresan...) :/
Har planerat in lite skogsterräng pass bara Emil börjar på dagis igen och jag har lediga dagar från skolan så :) Just nu prioriterar jag att få vår lägenhet ren och städad innan jag helt kan fokusera på träning och viktnedgång :) Tråkigt, absolut, men sanningen är tråkig ibland :)


DAGENS MAT:
Frukost 09:00
havregrynsgröt och hemlagat bröd, vatten

Lunch 11:30 lite hemlagat bröd och en banan, vatten
Middag 18:00 pizza och vatten
Efterrätt Emils hemgjorda äppelpaj, mjölk
Motion: bus och städning :)

Inga kommentarer: