fredag 11 december 2009

DAG 5 (345)-TENTAMEN!

Urk!

Har haft 2 tentor idag, eller egentligen 3, men de 2 första var under samma tillfälle... Huhhuh... Blir intressant å se ifall man blev godkänd eller inte.
Har suttit i skolan idag från klockan 09:00 (några minuter för senad...) till klockan 15:45 ungefär, å det enda jag gjort är att skriva 3 tenter, äta några smörgåsar, shoppa med mamma på hennes lunchpaus, börja sticka på en mössa/halsduk, springa i butiker, printa ut en M A S S A skolpapper (ca 100 sidor), köpt nytt kopieringskort eftersom mitt gamla tydligen var använt och inte ville skriva ut mina 100 sidor om psykiatri, köra hem, se på TV och sedan spela in musik på datorn som skall has som grund för morgondagens studioinspelning.
Blir galen (på mej själv) när man får ta om en låt som är 7 sidor lång bara för att typ sista taktens sista ton blir fel... Å när man tar om så går det naturligtvs fel någon annanstans :( Muuu!
Dessutom är ögonen på någon annan planet och vägrar samarbeta med mej :( V Ä N T A R på ögonläkarbesöket! Hoppas på H J Ä L P ! ! ! ! !


DAGENS MAT:
Morgonmål: rågbröd, sallad, en skiva brieost och gurka.
Lunch: två smörgåsar på skolan, en iskaffe, en fettfri joghurt och en läsk (jag veeet, men jag hann inte till lunchserveringen :( )
Middag: samma som igår, dvs höna med couscous, oliver, soltorkade tomater och vatten.
Snack: lite choklad och lite godis (lite=några bitar) under tenterna :(
Motion: en massa gående och springande upp och ner för trappor :)

1 kommentar:

Linnea S. sa...

Hej!

Haha, nej det gick inte så jättebra med fastandet tyvärr, men jag fick ju äta mer frukt i ett par dagar i alla fall!

Vad kul att du skriver igen, då ska jag hänga med!

Jag tänkte göra min blogg rpivat, eftersom det verkar vara ganska många som läser varje dag och jag kände mig lite utelämnad helt plötsligt... Men om du vill skickar jag gärna en inbjudan till din mail!
isf kan du skicka din mailadress till min mail: l.klingborn@hotmail.com

Lycka till med tentan!