tisdag 8 december 2009

PÅ TAL OM INGENTING :)


Jag gillar att fotografera och att stå modell, men jag hatar att andra tar bilder på mej på fester eller annars bara. Jag skulle gärna stå modell, men då vill jag veta att jag ser bra ut...

Såg de foton som A tog på mej idag på julfesten. Det var H E M S K T att se! :( Ser ut som att mina ben väller i jeansen och tröjan hade åkt ner och blottade en fet hals (eller ja, hals har jag inte så en fettklump där halsen skall vara), feta armar och helt enkelt en ledsen människa. Inte kul.

För ett par veckor sedan köpte vi en ny digitalkamera. Vi var ute och promenerade och fotograferade i flera timmar- S K I T K U L ! :)

Idag har jag mätt mej så ni ska få en bild av hur stor jag är :D Något fotografi bjuder jag inte på än ;)

MINA STRATEGISKA MÅTT: (det med rött är från januari då jag började min viktresa)

Midjan där det är som smalast: 115cm 97cm

Midja där det är som fetast (över lovehandlesen och naveln): 132cm 118cm

Stussen (rumpan):125cm 118cm

Byst (över brösten): 118cm 110cm

Byst (under brösten): 100cm 92cm

Arm (mitt på överarmen): 42cm 37cm

Lår (mitt på): 69cm 58cm

Halsen: ca 40cm 35cm

Handled: ca 17cm 15cm

Jag ser och ni ser ju att det HAR försvunnit centimetrar, ändå tycker jag att det inte märks på foto :(

Inga kommentarer: