söndag 13 december 2009

DAG 6 (346)- STUDIOONSPELNING & TJEJKVÄLL!

Gomårrån!


Hann inte skriva igår, så skriver tidigt idag i stället :)
Idag (igår) spelade vi in låtar i en studio. Jag spelade pianokompet hemma å så sången i studion, blev inte riktigt nöjd, rösten lydde inte helt, men får ta å försöka mixa ihop det till någonting eller så boka ny studiotid :)


Efter inspelningen for A å jag å shoppade lite. Hittade skitsnygga skor :) 2 par, men det ena paret ska jag lämna tillbaka för dom var inte så fina som i affären, passade helt enkelt inte med någonting som jag har här hemma :( Synd, har alltid velat ha sådana skor. http://dinsko.fi/Naiset/Mallit/Saappaat?art=249037&page=2&sort=i_but_dat%20DESC (skorna jag returnerade). Hittade ingen bild på skorna jag köpte, får ta å fotografera dem bara jag hinner :)


Vi köpte hem batonger från Subway, dom har ganska bra utbud för "bantare". Emil å mormor fick också varsin batong :) Emils innehöll bara ost och skinka :D


På kvällen bar det av på tjejkväll för min å Emils del :) Vi hade kul, åt ostar och frukter och dippade grönsaker och skvallrade med kompisar som jag känt sedan högstadiet :)


DAGENS MAT:
Morgonmål: rådbröd med skinka
Lunch: Kycklingbatong från Subway (utan sås och utan olivolja)
Middag: ost, kex, frukter och grönsaker med dipp
Motion: SHOPPING!!! :D

Inga kommentarer: