söndag 17 januari 2010

DAG 41&42 (381&382)-VECKOSLUT!

Helgen är snart över och ny vecka på kommande.
Har planerat in lite mera motion denna vecka. Emil är frisk så jag har dagarna för mej själv, det innebär att jag ska läsa på tenter, göra skolarbete och sköta hushållet. Men dagar jag inte har läxor eller annat skolarbete är dedikerat åt storstädning och motion :) Ser framemot det!
Nu i söndags spelade A och jag Jillian Michaels-spelet, vi var båda helt svettiga efteråt! :) Hård tjej den där Jillian ;)
Vi har haft en mysig helg, men maten har trots det varit bra. A köpte en påse chips som han öppnade igår (lördag) då tog jag inga, idag åt jag liiite av dem! :) Köpte choklad i kväll, men jag slängde den sedan, ville inte ha :) *duktiga jag* :) (smakade alltså inte ens på den!)


Har tvättat en massa byk idag, diskat och varit hos mina föräldrar och hälsat på. Fick rensa lite bland mina lådor på deras vind. Huuuj va mycke skräp man har sparat under åren... BLÄ! Fick lite ångest av alla gamla sparade meddelanden och annat skit.


Nu säger jag GONATT på er :)

Inga kommentarer: