torsdag 21 januari 2010

DAG 46(386)-TORSDAG Å GLASSIGT VÄRRE!

Emil å jag köpte glass idag. Sist jag åt glass så tappade jag hela skräpet i golvet, oätligt (hundhår å damm!) Gissa vad jag gjorde idag? Haha. jag tappade glassen-IGEN!!! I samma jäkla hundhårshög brevid soffan. Murr. Jag ska aldrig äta glass mer :D


När Emil å jag kom hem från dagis hade nyaste Novita-numret kommit!!! Iiih!!! *GLAD TJEJ* Ska sitta å mysa med tidningen i soffan i kväll å dregla över alla nya stickningsmönster och garn i härliga färger :) Yay! Å igår kom nyaste numret av Kunto Plus, en bra motionstidning :) Mycket att läsa med andra ord :) Har haft ont i magen hela dagen, så det blir skönt att ta det lugnare på kvällen :)


Ååh vad jag har babyfeber, från en sak till en annan. Har surfat runt på en massa babybloggar, å åååh :) Mamma-hormonerna dansar vild tango :D Emil börjar definitivt vara i rätt ålder för ett syskon ;)


Nej, nu ska jag ta å hänga tvätten :D


DAGENS MAT:
Morgonmål: ananas, rågskorpa med ost
Lunch: kyckling, ugnsgrönsaker, pommes noisetter
Mellis: päron å en halv glass
Middag: tror inte det blir sååå mycket middag idag, är inte hungrig :(

1 kommentar:

Linnea S. sa...

Jag känner som du, på pricken. Har inte hjärta att släppa honom ifrån mig. Men däremot har min tilit fått sig en törn sen han bet mig i handen. Av nån anledning trodde jag inte att det skulle drabba mig.

Det kändes roligt att få läsa att det slutade bra för er, hoppas det blir lika bra för oss också! :)