torsdag 21 januari 2010

DAG 45(385)-ONSDAG!

Har varit med A å köpt champagne å olika kakor (gräddtårtor) till hans jobb. Körde A till jobbet och sedan åkte jag hem å åt lunch :)


Tänkte att jag skulle fara tidigare efter Emil, han har varit så olycklig nu den här veckan när man hämtar honom. Långt jullov och sedan en veckas förkylning sätter sina spår :( Kanske är jag hjärtlös som har honom på dagis på dagarna, men jag får inte mycket gjort när jag skall vakta honom och städa huset, plus att jag väntar på att remonteringsgubbarna ska släpa sina arslen hit å kolla på våra värme element. Kan inte vakta både barn och hund när vi har opålitliga främmande i huset. Ser Emil att ytterdörren är öppen så vill jag inte ens tänka på hur han kan ramla ner för spiraltrappan i trapphuset... Eller att Nemi kommer loss å äter upp någon granntant... Huj :oS
Så bäst att ha ena ungen på dagis å den andra ungen i koppel i sovrummet :D


Var med Emil å handlade en tårta (Lemonchello) åt A å tvättmedel åt mej å tvättmaskinen *tvättmaskinen å jag är helt BFF <3*>
Väl hemma (iiisande kyla!!!) fixade Emil å jag god mat åt oss. Tänkte att vi skulle fira examensnissen, men NÄHÄ, för när herren behagar komma hem så har han huvudvärk, överdos av tåra å champagne, mår skit å går å lägger sig... Emil å jag fick sitta på soffan med varsin tallrik lyxmiddag å tårta... Å jag var så jävla gnällig igår, Emil bråkade å jag skrek å vi bråkade lite till. Väldigt fint examensfirande med andra ord. NOT!


På kvällen fick vi lite lugnare i alla fall, A orkade stiga upp och Emil orkade vara snäll en liten stund :) Blir så jävla trött på all jävla disk å allt sabla damm vi har överallt. Å på att vara den enda som städar. A, när du läser detta: Lite hjälp tack! :)


Till råga på allt funkade ju inte nätet igår, därför jag skriver idag.


Inga kommentarer: