onsdag 14 juli 2010

DAG 10

Alltså det här med etiketter och bloggar, jag är nog helt ute och cyklar... Har läst bra boggar med en massa olika etiketter per inlägg och en massa bra bloggar med etiketter som påminner om mina egna...


Skulle faktiskt vilja ha liiite mer struktur på mina etiketter, måste kanske gå igenom alla inlägg och välja ut några kategorier...


*halvtimme senare*


Sådär ja, nu har jag skalat av en massa taggar och håller bara katergorierna: mål, träning, veckans vägning, familj, övrigt, sportmode, Helena testar, utmaningar och mat.


Fick ett ryck i morse och gick till gymmet. Sprang ett fitness test på löpbandet, fick 46poäng, vilket skulle motsvara "Average" konditions nivå :) Yay!
Körde igenom mitt styrkeprogram också, ökade vikter på nästan alla manicker, kände mej stark och bäst :D
Maten har däremot inte varit så bra, men men...


DAGENS MAT:
Frukost 11:00 dubbelmacka med ost och metwurst, 1 knäckemacka med ost, 1 knäckemacka med Kalles Kaviar, vatten
Lunch 15:00 dubbelmacka med ost, metwurst, créme bonjour, sallad och gurka, vatten
Middag 19:00 3 bitar pizza, vatten
Motion: 1 timme på gymmet, 15 min fitnesstest på löpbandet, promenad med hunden*3stycken

Inga kommentarer: