torsdag 8 juli 2010

DETTA VILL JAG HA JUST NU!

Har suttit och kollat på en massa träningskläder/fitnessmode. Jag kan inte påstå att jag har en särskild klädstil, den varierar beroende på situation, men jag är en sucker för fitnessmode/friluftskläder. Vi har egentligen inte några extra pengar alls, men idag bestämde vi oss för att klicka hem lite grejer från en nätaffär som säljer ett av mina absoluta favorit märken när det gäller träningskläder :)
Alla bilder är lånade från WRANGE SHOPS HEMSIDA




Better Bodies hoodie.



Better Bodies kamouflage topp.


Better Bodies fitnesstop. Har den med turkosa detaljer :)


Better Bodies topp.



Better Bodies fitnesstopp.




Better Bodies shorts. Är lycklig ägare till de svarta. Hade gärna haft de kamouflerade också :)





Puma hoodie.






Puma teknisk sport skjorta.







Better Bodies jazzbyxor.








Better Bodies jacka.









Better Bodies hot pants.










Better Bodies college byxor. Äger typ inga collegebyxor mer :(











Better bodies kamouflage byxor.












Better Bodies vindbyxor.













Better Bodies träningsbyxor.

Inga kommentarer: