torsdag 29 juli 2010

DAG 25

Go'kväll! :)
Haft en bra dag?


Vi har sovit ganska mycket idag och så har jag läst på om proteiner, kolhydrater och fetter. Ska knåpa ihop ett inlägg om det bara jag hinner tänkte jag :)


Min mamma körde hit ikväll och så fick jag och A gå på Body Combat. Hade tänkt ha vilodag för Emil har hoppat på mina vader och gjort dem sååå sjuka :( Men vi for ändå, jag fick sån lust att träna och tänkte att kanske mina ben klarar av träningen ändå. Jo, nej! Jag säger det bara, lyssna på era kroppar!!! Nu sitter jag här och kan knappt röra på vaderna :(
Måste antingen ha vilodag imorgon eller slopa Zumban och köra ett rygg/axelpass istället. Tiden får visa :) Känner inte för att vila då jag kanske ska på en födelsedagsfest på lördagen och gärna vill kunna njuta lite (om det blir så att det bjuds på något gott :) )


DAGENS MAT:
Frukost/lunch 12:00 "päärogrynsgröjtin" (potatisgrynsgröt) med jordgubbssylt, vatten. 2 skivor skärgårdslimpa med ost.
Mellanmål 15:00 1 skiva skärgårdslimpa med ost, vatten
Middag 17:00 fish 'n chips (åt en ½ portion och delade med Emil) 1/4 dels ostburgare, 1/3 dels banan och vatten
Kvällsmat 20:30 1½ stort glas mjölk efter träningen, vatten, mörkchoklad (Brunbergs har 50g plattor med choklad, delade med Emil).
Motion: joggning till och från gymmet= 2km!!! (28km kvar nu!!!) BodyCombat!

Inga kommentarer: