söndag 18 juli 2010

DAG 14

Go kväll!


Har varit en slapp dag idag efter halvmaran. A och jag turades om med att sova några timmar åt gången och 17-tiden var det dags att kliva upp och äta middag :)

Vi har precis kommit hem från gymmet. Först fick jag träna armar och rygg och göra några benövningar som återhämtande träning efter i natt, sedan var det A:s tur att köra ett träningspass. Gjorde mina sit ups och push ups på morgonen efter första varvet i sängen :D


DAGENS MAT:
Frukost 03:30 2 stycken Kellog's myslistänger som jag inte åt igår kväll, vatten
Lunch 12:30 2 rågbrödsskivor, skinka, ost, sallad, 1 knäckemacka med Kalles Kaviar, vatten
Mellanmål 16:45 några bitar choklad, vatten
Middag 17:30 sallad, ananas, grynost, 1 skiva rökt skinka, vatten, lite nötter
Motion: kort promenad på eftermiddagen, kort träningspass på gymmet, sit ups challenge och push ups challenge, HALVMARA! :)


Nu ska jag duscha (igen!) och se på TV :) Hur ska ni fira kvällen?

Inga kommentarer: