lördag 24 juli 2010

DAG 20

Go kväll!

Vi har haft riktigt kallt väder idag, ganska skönt egentligen :) Känner för att ta en lång joggingtur nu när svetten inte rinner i ögonen så fort man lyfter på lilltån :D
Har tvättat byk och diskat idag, snaaart kanske man börjar se golvet här hemma :) Förhoppningsvis så kommer tvätten att vara tvättad och vikt i skåpen sådär till jul :D
Var och handlade ett träningshäfte, men det visade sig vara så jävla skitigt (hann inte kolla igenom det i butiken!) så jag får föra det tillbaka när jag hinner och köpa ett nytt. Synd, hade tänkt ha med det till gymmet ikväll :( Fick med mej ett nummer av Fitness Magazine, där Jillian Michaels är med och delar av sina bästa träningstips. Alltså den kvinnan är strong :) Hon har en sådan kropp som jag inte skulle tacka nej till. Min zumba instruktör på gymmet är min största förebild vad gäller drömkropp, men Jillian Michaels är inte långt ifrån ;)

Vem är er förebild/hur ser er drömkropp ut? Är ni nöjda med er kropp? Vad är er bästa/värsta kroppsdel?

Ha en superskön lördagskväll gott folk! :)

DAGENS MAT:
Frukost 08:30 havregrynsgröt med skivad banan, 2 skivor skärgårdslimpa med ost, vatten
Lunch 11:30 sallad, soltorkade tomater, champinjoner, kronärtskocka, 1 hönsfilé, vatten
Mellanmål 13:00 1 knäckemacka med Kalles Kaviar, några bitar mörk choklad
Middag 19:00 rågbrödsdubbelmacka, ost, skinka, sallad, vatten
Kvällssnacks lite mörkchoklad, vatten
Motion: kort promenad till affären och hem, ska på gymmet senare idag bara A kommer hem från sin gymtur. Uppdaterar senare hur det gick för mej :)


Inga kommentarer: