söndag 25 juli 2010

DAG 21

Har varit en lugn söndag. Fixade en blogg åt A, tänkte han skulle få dokumentera sin egna träning någon annanstans än i mina bildarkiv på min dator. Tror det kan peppa honom att träna mer och se mer resultat, just nu är det bara jag som ser att han har blivit mer deffad och tight.
Han fick också ett träningshäfte av mej, som han ivrigt skrev i sist vi var till gymmet. Braaa braaa :)
Ser faktiskt fram emot måndagen, äntligen vägningsdag :D Nej, men många roliga träningsalternativ på kvällen!


DAGENS MAT:
Frukost 10:00 havregrynsgröt, rågbröd med ost, vatten
Mellis 12:00 1knäckemacka med Kalles Kaviar, vatten
Lunch 14:00 4 smååå skivor skärgårdslimpa, créme bonjour, kallröktlax, skivad avocado, vatten
Middag 18:00 nudlar med sås gjord på tomater, morötter, ärter, tacokrydda och lite créme bonjour
Motion: inget, vilodag :) Eller, jag skrubbade wc-n tills armarna brände ( men om det var p.g.a workouten eller blekningsmedlet vet jag inte ;) )

Inga kommentarer: