torsdag 8 juli 2010

DAG 4

Torsdag.

Trodde att gymmet skulle öppna klockan 9:00 idag, så lite efter 9 promenerade vi iväg dit för att kolla på ett par shorts som jag såg igår när jag vr där och tränade. A skulle ha en såndär Buff (tygtub man har på huvudet när man är ute, skit sköna!!!)

Vi hade missat att gymmet öppnar först klockan 12:00 på torsdagar under sommaren. LYCKAT. Inte. Eftersom vi båda är medlemmar så kom vi oss innanför dörren, men kassorna var inte öppna än. Vi måste ha sett besvikna ut, för en tjej som jobbar där (hon som skrev våra gym-avtal) tyckte så synd om oss så vi fick köpa våra saker ändå :D Yay! :) *glad*





Jag köpte de svarta shortsen :)

DAGENS MAT:
Frukost 9:30 havregrynsgröt med banan, 2 skivor rågbröd med ost och tomat, vatten
Lunch 13:00 Findus färdiga fiskbiffar, skivade potatis, sås och gröna ärtor, vatten
Mellanmål: nötblandning (hasselnötter, jordnötter, cashewnötter och russin)
Middag 18:30 Hesburger, blev en Ceasarsallad och vatten och lite smakprov på A:s fish 'n chips. Hade beställt en dubbelburgare men den såg så äcklig ut så jag tog 2 dubbelmackor istället ( SMÅÅÅ skivor rågbröd, smältost och en skiva skinka per macka).
Motion: långsam promenad fram och tillbaka till gymmet. Får se om vi motionerar lite senare i kväll :) Skulle vilja gå på dagens Body Combat träning, men jag känner mej lite trött och slut.

Inga kommentarer: