onsdag 21 juli 2010

DAG 17

Har ont i huvudet och orkar just nu inte skriva en roman om min dag (kanske lika så bra det) :D


Började dagen med en ca 8km morgonjoggning. A och Emil satte sig på min cykel och trampade brevid medan jag sprang samma runda som jag brukade springa med Nemi i vintras. Är konstigt att springa med A och Emil, jag blir som ett barn som inte vet vad hon ska göra med sig själv när jag har publik :D Och min bästa joggarkompis, Nemi, är sjuk med sitt sår och äter antibiotika (och har tjock päls) och kan inte springa med mej än :(


Vi glömde självklart vattenflaskorna och fick ta en kort stopp vid en restaurang och köpa lite vatten, LYXIGT med isvatten mitt under joggingturen :D


Väl hemma på gården sprang jag upp och bytte lite om, sedan var det A:s tur att ta en joggingtur. Jag är superhård när jag cyklar brevid och skriker alla världens peppande/halvhotande uppmaningar :D Han säger att jag är värre än vilken militant som helst :D haha... blev en lite kortare runda för honom eftersom vi skulle till läkaren med Emil.


Nu ska vi se på Hells Kitchen och kanske ta ett liiitet glas vin :) Dricker alkohol sådär en gång om året :D


DAGENS MAT:
Frukost/lunch 11:30 2dubbelmackor (fullkorns rågbröd) med skinka, 1 skivat ägg. 1½ stort glas mjölk, havgregrynsgröt och vatten. Några bitar mörkchoklad.
Middag 19:30 1 fylld paprika, ½ hönsfilé, lite grekisksallad, ca 2dl Coca Cola, vatten och lite hemgjord kvargefterrätt (ca 1dl)
Motion: ~8km joggning på morgonen, ~6km cykling på morgonen

Inga kommentarer: