tisdag 20 juli 2010

KVÄLLSTRÄNING, TRÄNING OCH FUNDERINGAR

Igår var jag och tränade på gymmet på kvällen :) Skulle ju egentligen ta vilodag, men fick sån energi och pepp från den här BLOGGEN :) så jag var tvungen att lyfta lite skrot :) Tar vilodagen idag istället :)


Känner mej helt kass på alla träningsprogram, nitt eget är på tok för lätt och jag har en vag bild av vad jag borde göra och hur jag borde träna, men jag är en sån som gärna vill ha exakta vikter utskrivna (annars tycker jag att jag bara gör fel och vill inte göra nånting alls).
Jag har ju en historia bakom mej med ätstörningar och träningsmissbruk så ett ordentligt program med exkta vikter (tills jag lär mej hur jag funkar och hur övnignarna funkar) är ett måste så att jag inte gör allt helt åt skogen :)


Jag har liksom några "krav" på vad jag vill nå med min träning:
1. vill bli fit och tight i kroppen
2. ha bra kondition
3. vill bli uthållig och kunna springa långa sträckor
4. vill bli stark
5. vill få synliga muskler, dock inte bli ett muskelberg :)


Märkte igår att mitt träningsprogram är på tok för lätt nu, jag orkade nästan inget i början, har nu varit en handfull gånger på gymmet och fick sätta ganska mycket mer vikter på maskinerna. Men tja... jag vet inte :D Får läsa på lite till och kolla runt :)

Inga kommentarer: