måndag 12 juli 2010

VECKANS VÄGNING!

Hej alla glada!


Under min viktresa som startade i januari 2009 har min lägsta vikt varit 91,3kg (nådd under våren 2010). Dessvärre gav dålig mat och nästintill ingen motion (under junimånad) några extra kilo och förra veckan när jag började med matdagboken igen låg vikten på 96,3kg! (Fyyy mej!)

Vikt måndagen 5/7 96,3 :(
Vikt idag (12/7) 93,7! :)
Kilo -2,6kg!
Kilo totalt: -20,6

Ord är överflödiga :) Jess! Om jag nu bara klarar av att hålla mej i skinnet och inte falla för frestelser så ska det nog gå bra. Behöver liiite pepp ;)
Är så stolt över mej själv, under den här veckan har jag inte köpt choklad, jag har tagit liiite chips (typ 7 stycken eh bitar?) och kunnat fundera efter om jag verkligen VILL ha glass. Vi har också ätit nyttigt jämfört med hur det har varit under flera månader! Jess! Mer sånt :) Nyttigheter rules!


Inga kommentarer: