onsdag 7 juli 2010

DAG 3

Ingen ork, blir bara ett kort inlägg idag :) Det är redan dag 3 och det känns som att det går ganska bra det här. Jag har helt slutat fundera på min vikt och fokuserar istället på att bli bättre på löpning, få mera muskler och bli smalare i centimetrar. Alla minus kilon är bara plus i kanten :)


DAGENS MAT:
Frukost 10:00 havregrynsgröt med banan, knäckemacka med Kalles Kaviar
Lunch 14:30 sallad med sallad, körsbärstomater, gurka, granatäppel och parmaskinka
Middag 18:30 nypotatis, sallad, grönsaker, maletköttsås med maletkött, lite parmaskinka, kryddor, tomat. Godis till efterrätt. A köpte en stor påse, men jag tog bara lite :)
Kvällsmat 21:15 1 banan, knäckemacka med Kalles Kaviar
Motion: rask promenad ca 2km, joggning ca 2km, 30 minuter gym, körde igenom mitt styrkeprogram :) Utöver detta körde jag också sit ups challenge vecka 4 dag 1 och push up challenge vecka 2 dag 1!!! :)


Nu ska vi se på Hells Kitchen, kommer att ta en knäckemacka, känns som att saltlagret behöver fyllas på :)

Inga kommentarer: