torsdag 8 juli 2010

HELENA TESTAR...

Har en ny kategori som ni märker, Helena testar. I den här kategorin provar jag olika fitnesskläder, recept, motionsformer och ger min egna bedömning på vad jag tycker om dem :)

Först ut är en träningstopp från Better Bodies (ett av mina favoritmärken) :)




Jag gillar verkligen den här toppen. För det första är den skitsnygg. För det andra är den otroligt skön (också efter ett par tvättar). Den är lätt, lite silkig och har bra passform. Axelbanden är breda och skaver inte in i axlarna när man tränar. Brottarskärningen på ryggsidan och möjligheten att ställa in hur långa axelbanden ska vara, gör att axelbanden sitter kvar under hela träningen och man behöver inte oroa sig för att de ska halka ner och blotta hela härligheten.
Ett litet minus är att toppen är kort och om man som undertecknad har lite större mage, så blir toppen ännu kortare. Det problemet löses förhoppningsvis när magen blir mindre :)

Ett litet miniminus är också att toppen inte har en inbyggd BH del, vilket gör att man måste ha en egen BH under. För mej vållar det lite problem eftersom jag inte äger många sportBH:s som sitter bra.

BETYG: 4,5/5

Inga kommentarer: