onsdag 28 juli 2010

DAG 24

Halloj!


Idag har vi varit till IKEA. Skulle egentligen köpa bestick, men vi köpte lite leksaker istället :) En byggsats som Emil å A leker med :)


Vaknande faktiskt ganska tidigt idag, var riktigt förvånad när jag kollade på klockan under frukosten :D Fick tvättatbyk igen och hittade nästan alla Emils snuttisar (Tittin).
Min pappade hade fiskt vid sommarstugan och fått en kräfta som hade tog foto på och skickade till min telefon. Gissa blev jag skrämd när jag såg besten kika på mej det första jag gjorde på morgonen :D
Min mamma kom hit på kvällen och agerade Emil-vakt medan A och jag var på gymmet. Kändes konstigt att vara med nån annan och träna... Jag måste ju såklart briljera med hur "duktig" jag är :D haha :D


DAGENS MAT:
Frukost 09:30!!! havregrynsgröt med skivad banan, 2 skivor skärgårdslimpa, ost, vatten
Lunch 12:30 hönsfilé, champinjoner, soltorkade tomater, oliver, vatten
Mellanmål 15:00 lite mörk choklad
Middag 19:00 på IKEA, röstbiffspotatis med broccoli, morötter, lax med örtgrejs, sås, lingondricka, en glass till efterrätt (slängde våfflan), 2 delicato bollar >_<
Kvällsmål 22:00 efter gymmet ca 3,5dl proteindricka, vatten, stort glas mjölk
Motion: ca 4km joggning (BARA 30KM KVAR NU!!!) som uppvärmning och nedvarvning (ca 3km uppvärmning, intervaller, och 1km nedvarvning hem från gymmet) armar och axel pass på gymmet, var tungt! :) Körde så mycket jag orkade :)


Har aldrig orkat lyfta bänkpress stången (20kg) mer än kanske 2-3 gånger max förut. Idag orkade jag 10 reps med stången, 25kg=9reps, 27,5kg=6 reps (varav den sista var riktigt tung!) :) Skriver mer om träningen i ett annat inlägg :) Nu ska jag kolla på Hells Kitchen!
Ha det gott!

Inga kommentarer: